温哥华港湾 > 新闻中心 > 正文  
香港明星鼓励警察开真枪:事情很快就能解决
www.bcbay.com | 2019-10-19 10:05:13  苹果日报 | 0条评论 | 查看/发表评论

陈百祥7月曾到警总撑警,日前再与老婆黄杏秀带同烧鹅及奶茶现身疑似警署慰警,更发表"伟论"撑警开真枪,指:"如果我做警务处处长就好喇,两个月前已经开咗真枪,就好快解决。"惹来之前曾狠批他的阮民安再次扯火,爆粗闹他:"阿叻,X你,人命嚟?!𠵱家栋笃笑咩。"

香港明星鼓励警察开真枪:事情很快就能解决

香港反送中运动延续至今,政府继续漠视民间的五大诉求,警方多次滥打滥暴,引起市民不满。陈百祥在7月10日已曾现身警察总部撑警,随后再与肥妈(Maria Cordero)出席撑警活动表态。

昨日有陈百祥到警署撑警的片段在网上疯传,陈百祥被警员及职员围着说:"最后?条防线就系你哋,成个香港𠵱家你哋睇住,我唔知香港其他部门点样睇,我觉得只有警察系唯一最正义、最识道理,其他部门好似帮唔到你哋手咁。同埋我一早行出嚟撑你哋,但系我超咗龄,辅警都做唔到,如果唔系,就喺大家左右一齐做,1968年考差人,我谂我都大过晒呢度所有嘅人,因为我都奔紧‘七’,今年69岁,仲系可以喺警察部成日同你哋啲同事踢波。因为我近旺角,我教出嚟?啲足球员系你哋啲教练,不过个个都退晒役。"

沾沾自喜

其间在场警员及职员不时拍掌附和,沾沾自喜的陈百祥续说:"觉得你哋好伟大,佢哋唔止搞你哋,仲搞埋屋企人,呢啲系完全……我喺香港出世,47年英殖时代,我都未见过,到回归呢二十年,更加未见过,我系谂都谂唔到香港会系咁。当然系好多嘢出咗问题,教育、成个社会出咗问题,但系没办法,希望你哋继续,我希望唔使继续,但没办法,我觉得系近尾声,大家再顶埋呢十日、八日左右,我谂!"

片段尾声,陈百祥竟口出狂言鼓励警察开真枪:"佢哋成日话解放军,其实没可能系解放军,因为解放军系对外敌,就算喺内地都系,军队系向外,所谓嘅公安,即系你哋呢班警察系对内,我哋香港内部嘅事情,一定系内部去解决,个问题系几时解决,即系如果我做警务处处长就好喇,两个月前已经开咗真枪,就好快解决,不过你哋仲系好忍得,俾人掟完汽油弹都唔开真枪!"

"人命嚟?"

之前曾狠批陈百祥的阮民安,昨日为此事再在fb闹爆他:"阿叻,X你,人命嚟?!𠵱家栋笃笑咩,叻啦,返去后台补妆先啦,X头!两个月前,我X了陈百祥,两个月前,我XX了陈百祥个仆街个仆街fd何君妖,上个礼拜,我XX了Fishmenlok,结论系,我好少公开XX人,亦都好少乱X人,我X得嘅,都真系一个仆街嚟,信我!"

不少网民也异口同声直斥陈百祥,指他不单吹捧自己,更鼓励警员开真枪:"如果陈百祥企我呢边,我都觉得好X,但系popo好受落。"、"话没部门帮到手,只有警察,阿叻呢句毒到呢,将全个政府同警察对立"、"佢做警务处长,可能两日就输晒啲钱没粮出。"

   0


24小时新闻排行榜
1 刚刚!BC租房新规5月1日生效!违规恐每天罚
2 突发!加航多伦多起飞的国际航班宣布紧急状
3 总理特鲁多分居妻子苏菲新书披露她经历了什
4 获赔$40万!中文购房合同在加拿大具法律效
5 加拿大女留学生租房噩梦:房东每天“监视”
48小时新闻排行榜
1 "毫无幸福感"!大批加拿大华人选择"退籍回
2 刚刚!BC租房新规5月1日生效!违规恐每天罚
3 “特鲁多搬石头砸我们的脚”!专家:人才流
4 "逃离加拿大"!网红夫妇带3娃永久移居亚洲
5 加拿大政府要发一项全新福利金:每年最高$
6 炸锅!美国加油回来被收税!注意边境局规定
7 加拿大七大新政:资本利得税、福利金、RES
8 2000万黄金大劫案6人落网,手法简单到离谱…
9 突发!加航多伦多起飞的国际航班宣布紧急状
10 工程师爆波音最流行客机致命缺陷,可能空中
最新专稿 更多>>
1 刚刚!BC租房新规5月1日生效!违规恐每天罚
2 100%致命!北美“僵尸病”或首次致2人死亡
3 加拿大超50%华人移民吐槽:移民政策太宽松
4 华人注意!CRA严查地产交易和海外资产
5 获赔$40万!中文购房合同在加拿大具法律效
6 移民加国万万税,海外资产要申报(下)
7 工程师爆波音最流行客机致命缺陷,可能空中
8 2000万黄金大劫案6人落网,手法简单到离谱…
9 扎心了!加国奶奶临终遗言大骂特鲁多
10 把账单留给子孙后代!特鲁多再加新税“填窟
专栏作者
1荷莲耦园夏2郭歌华3温暖
4木木5张酒阁6卡宾
7罗文8英子9饶恕
10蓉逸11伯爵綦士12Cherry
热门专题
1特鲁多2以哈战争3乌克兰战争
4政府资讯5李克强猝逝6博励治
7中加关系8中美关系9新冠疫情
关于我们 | 广告服务 | 联系我们 | 招聘信息 | 网站导航 | 隐私保护
Jobs. Contact us. Privacy Policy. Copyright (C) 1998-2024. CyberMedia Network. All Rights Reserved.